środa, 5 marca 2014

Nareszcie jestem ! :)

 A oto i najnowszy wpis - o wszystkim i o niczym zarazem. Ostatnio nie mogłam nic nowego opublikować, bo byłam na Mazurach :3  Pod spodem umieszczam zdjęcie zamarzniętego  bagna (widać, że bobry mieszkają nieopodal - z lodu wystają ogryzione pnie drzew).



 Minął już niestety tłusty czwartek... dlaczego jest tylko raz w roku ? :( W tym roku zrobiłam koło 50 babeczek, róże karnawałowe, pączki i faworki.






  Nauczyłam się robić pare ciekawych rzeczy z koralików, resztek druciku i opakowań od jajek, ale o tym niebawem.
  Próbowałam robić koralikową koralikową kulkę wedłóg wzoru, ale zagapiłam się i zamiast z dwóch złączonych połówek zrobiłam ją odejmując koraliki, tak aby się zwężała ( i chyba wyszła dzięki temu trochę lepiej)




  Pozdrawiam wszystkich Czytelników !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz