niedziela, 23 marca 2014

Wiosna!

  Już zaczęła się wiosna - kalendarzowa i astronomiczna. Dziś akurat pogoda się trochę zepsuła, ale i tak kwitną fiołki. Od paru dni zbieram te fioletowe kwiatki - część wysuszę, z innych będzie nalewka a z reszty cukier do ciast.


A oto i cukier z fiołkami (w proporcji 1:1). Muszę go ucierać na proszek- tak aby był wygodny w użytku i dobrze zakonserwowany.
 Byłam dziś na wymianie ubrań w kawiarni Kępa Cafe na Saskiej Kępie.. Znalazłam pare perełek - jedwabną sukienkę na lato, nieużywaną bluzkę (jeszcze z metką) od Armani'ego, czerwony płaszczyk i wiele innych ciekawych rzeczy. Przy okazji napiłam się też bardzo dobrej czekolady :3. Wracając przespacerowałam się wzdłuż Wisły - zdziwiło mnie, że mnóstwo osób mimo złej pogody jeździła na rowerze albo biegała po ścieżce.
  Ten tydzień minął mi bardzo szybko - nie miałam prawie na nic czasu.

Dzisiaj pokażę najbardziej przydatne akcesoria do pracy z koralikami:
 1. Mata do koralików- na niej pracuję. Jeżeli wysypią mi się koraliki, nie stoczą się na podłogę tylko zatrzymają się na niej. Dodatkowo można wbić w nią igłę, kiedy ma się ochotę na przerwę.
Mata BeadSmith beadalon mata - najwygodniejsza jest mata niebieska, żółta i beżowa

2. Igły - przydają się kiedy pracuję na nitce i żyłce (a zdarza się to dosyć często)
royal-stone-do kupienia na miejscu artfan - są też inne igły, ale te uważam za jedne z lepszych (są i wygodne i nie aż tak drogie)

3.Tacka do koralików- można tam przechowywać koraliki i używam też tego do zbierania koralików z maty
tacki do koralikow trojkatne (potrzebne są co najmniej 4)

4. Obcinacz do nitek - wygodniejszy niż nożyczki
obcinacz do nitek







I to było tyle na dzisiaj. Życzę poprawy pogody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz