środa, 7 maja 2014

Mangi!

  Dzień dobry. Już na wstępie chciałabym przeprosić wszystkich czytelników - ostatnio jestem bardzo zajęta i nie wrzucam już postów regularnie :( postaram się poprawić.
 Udała mi się majówka ;). Byłam na mazurach przez cztery dni. Odwiedziłam też Wilczy Szaniec - siedzibę Adolfa Hitlera.








a oto kościół w Giżycku
9


  Mangi!!! Wszędzie pełno mang!!! zamówiłam ostatnio 22 mangi za 20 zł (nowe - w sklepie internetowym yatta - muszą naprawde dużoooo płacić za magazynowanie ich, skora tak się ich pozbywają). Muszę założyć oddzielną półkę na nie :)

Ostatnio zaczełam też rysować - może niedługo wrzucę tu te moje marne próby...

Zachęcam do przyjścia w sobotę na Jazdów (jeżeli nie będzie padać) - znów garażówka :) Jeżeli powiecie, że czytacie mojego bloga - możecie liczyć na słodki upominek <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz